У період революції стидно думати про не
революційне мистецтво.
Звабливість публічної революції і роль мистця у ній для сучасного українського художника
феноменально безпрограшна; якщо ваші переможуть ти герой, якщо ваші програють ти
герой мученик. Вітається позування з власноручно, по дизайнерські виготовленим
плакатом, у касці з распіратором або з мегафоном – ніша досить обширна, все
впирається лише у фантазію революційного піару – б.е.з.п.р.о.г.р.а.ш.н.о.
Ну в смислі, як прийде нова влада, хто буде
героїзувати переможців? Звичайно “барикадні художники”.
нове суспільство – нове мистецтво!
Якщо програєте – кому віддадуться закордоні гранти
на мистецтво - “молодим художникам
що підтримували зміни в суспільстві”.
Найгіршим є “не встигнути” “не вчасно вийти з гри” приклад, повторюю приклад, співачка Руслана, що за
дві години до побиття студентів поїхала до дому, мука за це довела її до того
що погрожувала самоспаленням на майдані.
В часи помаранчевої революції згадуються дві
виставки, одна в картинній галереї. Буквально за дуже короткий час від початку
подій, буквально за декілька тижнів, нижні зали були завішані роботами що
зображали демонстрації, помаранчевих лідерів та все в помаранчевих кольорах.
Інша виставка в палаці мистецтв з величезними, батальними полотнами з тимошенко
на коні, ющенко в ареолах.
Сьогоднішній варіант набагато креативніший дає
змогу художникам публікацій в інтернеті і створення мережевих революційних
цехів з виготовлення арт революційної атрибутики, якщо думаєте що приймають
всіх – помиляєтесь, революційне мистецтво має бути рафінованим, “не туманим” і
якісно виконаним. “добра
стара гвардія” з її
помпезністю вже не потрібна їй відводиться роль споглядачів і “фріків”.
Професійні фотографи з якісною апаратурою
розтиражують лице художника, до речі як не дивно, не художника студента.
І моліться щоб вам дали перед камерою по голові
тоді ви назавжди станете “богом
іскуcства”!
---------------------------------------------
завжди цікаво спостерігати граничні стани, межі,
свідомості мистця.
зробити в цей час відірвану від рев. пульсу
виставку.
що би це було напевно такий собі мистецький даунізм,
згадується – “весело було як вуйко вмирали, музика грала, цукерки давали”.
Коротко терміновий проект Ярослава Футимського “холодний комфорт. комфорт.”
декаданс в часи революції, байдужість,
егоцентризм, концентрація на непотрібних деталях. Порадував
Немає коментарів:
Дописати коментар