Дійові Особи:
1. [обєднанні
групою під загальною назвою “Звук”
Чарівний.
Гарний.
Принадний.
Приємно.
Красуня.
2.Недолугий мужик.
3.Чтець.
П’ЄСА НА ОДНУ ДІЮ
На сцені всі дійові особи.
Чтець. Чтець тут не потрібний!
Пауза. З екрану демонструється подальший відео діалог в записі.[діалог максимально наближено до музики]
“Звук” (Чарівний, Гарний, Принадний, Приємно, Красуня):
Звук.
Тутудутудудутудудудутудутната та та та
та тан тан тан тан тан та чих чи чих чи ту ду.
Аморфний звук. Ехо.
Шшшшшшл.
Якщо лежати на животі відчуваєш живіт.
Підперта рукою щелепа віддає нитям ясен.
Багато хто відмовляється розмовляти з
нами – конституція.
Чик-чик і англійська музика.
Ти можеш закривати очі але музика
чується.
А я в тубі.
Жіночий голос на фоні мелодійної
англійської музики.
Чик-чик ритм.
Вш вш.
Нитка прошита гоц-гоц.
Хрускіт яблука, чамкання одноразовий
скрип ліжка.
Як називається наростання звуку в
музиці?
Блятські гітари – хруст яблука.
Блятські гітари – хруст яблука.
Блятські гітари – хруст яблука.
Додається звук моргання.
Чому гітари нагнітають в різних тональностях?
А сло а сло вш.
Приглушений стіною звук компресора.
А ага га га а ага
а га га а га
га.
Я можу довго так продовжувати.
Розмова по телефону дзинь, коли це буде.
Тук тук тук музика чому ти вмієш так нагнітати чому?
Я поєднаю слово і звук.
Дза дза дза дза дза дза дза.
Голос як напомаджені губи приглушений і каже летс гоу.
Можливо закодувати це в цифри:
1 1 1 1 2 1 1 2
1 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 2 1 1
1 1 1 1 1 1 2 1
1 2 1 1 1 2 2 2 2 1 1 1 1
ах ах ах ах ах ах ах еах.
тих тих тих
тих тих тих.
втирання очей руками дивлення
на протипожежну сон спаси від
музики.
еу худож замотаний ковдрою і стирає себе рукою по бедрі.
плюг під
музику завивання.
птидим
птидим птичим навернення це моє навернення я розповім про музику тихий флуд
келонок легке вібрування їх поверхонь.
я висловлюю
це 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 2 1 1 1 1 1 2 1 1 1 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 2 2 2 2 1
1
що ти передаєш ще світло, запахи,
пупі пупі пупі пупі
це мене дивує звук віялом
тулав тулав.
відео завершено.
Чтець. Повільне сполучення
фанери і овочів.
Повільне сполучення електроплати з
салідолом.
Повільне сполучення водяної пари із
золотом.
Повільне сполучення пір’я і пальців рук.
Повільне сполучення брехні і брехні.
Чтець.
Під назвою «Квінтесенція предмета “недолуга філософія як правдива
філософія”
Недолугий Мужик перебуває на межі
осяяння. На нього скеровано декілька
червоних лазерних променів (зазвичай такими діти бавляться, вони є різних форм)
що символізують його самостійне прагнення просвітитись (у найкращому
рагульському розумінні) (це без сарказму і образ).
Відсутність потрібного часу побути на
одинці з собою і сформулювати свою філософію викликає формування окремих речень.
Розуміння що він так і не прийде до
якогось вищого постулату допомагає Недолугому Мужику визначити свою теорію “недолугої філософії” у якій кожна хаотично сформована теза
вже без заперечень стає “правдивою
філософією”.
Недолугий Мужик (промовляє
речення зі значними паузами, стоячи).
Незауваження предметів «свій-свій» наприклад живої
природи.
Незауваження їх смаку ігнорування їх смаку.
Окремі спомини як непотріб.
Інформація про предмети як непотріб.
Зворотній бік предмета або низ предмета як непотріб.
Внутрішнє життя предмета як непотріб.
Хто придумав, створив як непотріб.
Фізична властивість предмету жити своїм життям як
непотріб.
Його смерть і подальша доля стає предметом уваги.
Смерть що стає культом.
Цінність предмета у його «правильній» смерті.
Коли предмет штучно створено цінність у його утилізації.
Марна трата предметів викликає незадоволення.
Час розпаду як непотріб.
Недолугий Мужик (промовляє
речення зі значними паузами, лежачи спиною до глядача).
Опис зворотнього боку предмету його низу без підняття
його завжди фантазія. Фантазія одухотворює предмет.
Сам по собі предмет статичний лиш зовнішні впливи на
нього можуть його одухотворити. Зовнішні впливи це «штучність».
На них впливає (зовнішній вплив) тоді не має завершення
(першоджерело) зовнішній чинник є рушієм.
Придумування є основним рушієм вібрацій зовнішніх
чинників.
Відомий спосіб створення невідомий спосіб збереження.
Окрім як описати або фізично зафіксувати предмет.
Добро і зло це спосіб створення. Життя і смерть спосіб
фіксування.
Брехня це фантазія є злом.
Брехня не висвітлює справжню сутність предмету
видозмінюючи його.
Правдиве зображення хай і не якісне є правильним. Та чим
більше буде правильно-змінено передаватись тим більше буде змінюватись
переростаючи у брехню (природній спосіб брехні) на відміну від штучного.
Недолугий Мужик (промовляє
речення зі значними паузами, лежачи спиною до глядача)
Невідомі властивості предмета чи може існувати Н.В.П.
1.
Одна з основних властивостей предмета – мовчати.
2.
Заповнювати простір.
3.
Накопичувати інформацію.
Мертвий предмет це чорна діра нашого простору. Він
провідник що накопичує – поглинає. Його властивість вбирати робить його
прозорим.
Недолугий Мужик виходить з свого стану псевдо філософії. Далі говорить сидячи на колінах.
Що я
промовляю? Це провал п’єси і філософії без «парнухи» це не сучасність.
Треба було
би щось таке додати, що хвилює, дратує увагу, спонукає читача здригнутися.
Бац!!! Робить повний оберт навколо себе
на одній нозі.
Але ж прийдуть родичі!? Не поймуть! Ой не
поймуть! В ідеалі це щоб родичі і близькі стали каліками? До речі! А яка різниця
між калікою і збоченцем??? Але ж чим тоді їх струсанути? Філософія тут не
поможе! Не поможе!
Чтець. Перебуваючи втрьох у кімнаті з нахилом ви губитись і
починаєте приховано нервувати. Вилазять усі …загострюються…
Усі разом – Чарівний, Гарний, Принадний, Приємно, Красуня читають текст.
Різноголосся.
Чарівний, Гарний,
Принадний, Приємно, Красуня. Давай в тебе
пошукаємо гроші. Як змусити? Починай рити яму на городі, велике скупчення
народу, заходить мєнт “може самі
зізнаєтесь”. Спокійний
вигляд обличчя “ідіть
шукайте”.
Ходять-бродять, не знайшли. Давай! Заходить
служитель “з дарами”, подивився “я так не можу шукати” - “ставте на коліна”. Приводять
ще двох для складності чи для варіантів. Всі стаємо на коліна. З маленької
ложечки лиється субстанція на голову, скорш на те місце де з’єднується голова з
хребтом “це він” (голосом так ніби карти вгадує) чомусь в білому фелоні з
квітами в виді ренесансних наліпок. По лиці пробігла хвилька – у підозрюваного.
(Це так як би своє “скільки до
Львова? Ще сім хвилин, приблизно! Тут зараз санітарна зона!” одна рука в кишені, сідниці високо
підняті вверх). “Допобачення” і пішов, краще б ти голову мені зніс.
Все, не встигну добігти до коробки з грошима!
Кінець
Немає коментарів:
Дописати коментар